Bolega te
  cont@ct plan dau síte
Get Firefox ! Entau sirà
compatible




1999... ...2006
 Sirá la paja daus mèus còps de morre. Per aura : vielh comunicat ... per memòria.
Militants Occitans contra l'Expulsion
lo 22 de Març 2004

 Dempuei lo 5 de març se dobriguèt un Centre Social dObèrt e Auto-bailejat au 5 carrièra del pont de Tonis. Aquel centre se vòl un luòc de desenvolopament d'iniciativas solidàrias dins un fonccionament cooperatiu sens ieraquia. La demarcha del CSOA va cap a un apropriament tornar de l'espandi public.
 Lo bastiment ocupat, qu'es la proprietat de la comuna de Tolosa, es concernit pel projècte Ostal d'Occitània. Si deuria lotjar, aprèp las òbras dadobament, una grépia, lo Conservatòri Occitan e l'escòla Calandreta de St Çubran.
 Lo ocupants demandan lo dreit de demorar fins al començament de las òbras ; afirmèron ja aquela pausicion tre la debuta. Sostenèm aquela demanda minimala e respectuosa del projècte Ostal d'Occitània. Defendèm l'ideia que la dobertura daquel luòc es una demarcha d'interest public. Defendèm la necessitat d'un luòc consacrat a la cultura occitana e refusèm l'argument que sa creacion sia utilisada coma alibi per l'expulsion d'una iniciativa sociala.

A la Raspalha; CRÒC; Fasèm de Bruch; PÒC-País Tolosan; Maurici Andrieu, comedian; MedÒc Tolosa

Militants occitans contre l'expulsion
Depuis le 5 mars sest ouvert au 5 rue du pont de Tounis un Centre Social Ouvert et Autogéré. Ce centre se veut un lieu de développement d'iniciatives solidaires dans un fonctionnement coopératif sans hiérarchie. La démarche du CSOA tend vers une réappropriation de lespace public. Le bâtiment occupé, qui est la propriété de la mairie de Toulouse, est concerné par le projet Ostal d'Occitània (Maison de l'Occitanie). Il doit accuellir une creche, le Conservatoire Occitan et l'école Calandreta de Saint Cyprien. Les occupants demandent le droit de rester jusquau démarrage des travaux; ils ont affirmé cette position depuis le déut. Nous soutenons cette demande minimale et respectueuse du projet Ostal d'Occitània. Nous défendons l'idée que l'ouverture de ce lieu est une démarche dintérê public. Nous défendons la nécessité d'un lieu consacré à la culture occitane et refusons largument selon lequel sa création serait utilisée comme alibi pour expulser une initiative sociale.
Lo síte dau CSOA

Ligams
los trobaretz totjorn rechampats aquí.
 
Per estampar segur

Tela-charjar l'Acrobat
davant naut aprèp